>Hobi Günlerimiz 3

>

Hobi günlerimiz 1 ve 2 den sonra 3. seri…

h
Çöp küpüm. İlk fotoğraf boyanmamış hali. Doğal olsun istedim. Kilerde evin çerçevelerinden kalan 8 yıllık Pinotex ahşap koruyucuyu buldum. İki kat sürdüm. İçini de boyadım. Doğal ve güzel oldu.
Belma abla saksılığını boyuyor. Onu ve ondan sonraki çöp küplerinin hepsini o boyadı. Eskitmesini ben yaptım. Alttaki verniklenmemiş halleri. Uyum içinde olsunlar diye hepsini yeşil boyadık.
Bu iki mumluğa taşlar yapıştırıp süslediler. Yanınca ışıldasın diye. Bitmiş halini çekmemişim.
Bu da küplerin vernikli hali.
Bunlar da saksılık olarak satılıyordu. Kimimiz bahçeye büyük mumlar koymak için kullanacak, kimimiz saksılık… Bunlar benim biri küçük biri büyük olmak üzere yine Pinotexle boyadığım saksılıklarım.
  1. 11 Haziran 2009, 07:04

    >Senden görüp görüp boyarmışım evdeki herşeyi:))Ama hepsi çok güzel olmuş napıyım:))

  2. 11 Haziran 2009, 07:42

    >çok güzel olmuşlar böyle aynı şeylerden hoşlanan komşulara sahip olmak da büyük şans

  3. 11 Haziran 2009, 08:24

    >Wallaha hepsi süper de ben o kapıdaki paspasa bayıldım🙂 Çok Şirin

  4. 11 Haziran 2009, 08:37

    >süpersiniz valla sizinle komşu olmak varmış..çok eğlenceli geçiyordur eminim:)

  5. 11 Haziran 2009, 08:45

    >Çok güzel çalışmalar yapmışsınız.Elinize sağlık.Herkes zevkli çalışıyor belli.Teşekkürler.Sevgiler

  6. 11 Haziran 2009, 15:51

    >biz de komşularla birşeyler yapıyoruz.keçeyle tanıştırdım onları.sigaradanlık yaptık.seninkilerden ilham aldık.kuşlar da kapına çok yakışmış:)

  7. 11 Haziran 2009, 17:07

    >ne guzel calısmalar yapmıssınız :)ellerınıze saglık vallahı

  8. 11 Haziran 2009, 19:02

    >Elini dokunduğun herşey,varlığın, çevreni güzelleştirmeye yetiyor. İyiki varsın

  9. owl
    11 Haziran 2009, 19:42

    >ne güzel hepsi birbirinden güzel olmuş🙂 hepinizin eline sağlık 🙂

  10. 11 Haziran 2009, 20:15

    >Bayanlar harikasınız ellerinize sağlıkben möö paspasa bayıldımKapı süsünde gözümden kaçmadıEllerine sağlıkSevgiler tüm bayanlara

  11. 11 Haziran 2009, 20:17

    >ay valla imreniyorum sana canım, oh ya bahçede mis gibi konu komşu boya günleri, süper birşey. Öptüm canım.

  12. 11 Haziran 2009, 21:52

    >Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Gerçekten çok zevkli geçiyor çalışmalarımız.Paspası Koçtaş'tan almıştım:)

  13. 12 Haziran 2009, 08:50

    >komşularında sen de çok şanslısın sesicim hepsi harika olmuşlar ellerinize sağlık,sesicim gazete eline ulaştı mı ulaşmadı mı merak ettim ben yorumu silince yollaması için de eşime verdim telefonunda onunla gitti işi biti diyede atmış seni arayıp soramadım da sevgiler

  14. 12 Haziran 2009, 13:47

    >Off hepside harika canım yapan herkesin elerine sağlık:)

  15. 12 Haziran 2009, 19:55

    >of ya ne guzel seyler yapıyorsunuz, birlikte yapmak bu keyfi paylaşmak en guzeli…elinize sağlık

  16. 14 Haziran 2009, 14:39

    >ne kadar guzel komsulariniz var.. giptayla baktim resimlerinize.. calismalar da cok hos… sevgiler, medinem

  17. 15 Haziran 2009, 08:47

    >sibelcim ne güzel çalışmalar bunlar,arkadaşlık,komşuluk ilişkileri böyle olmalı işte,ellerinize sağlık…sevgiler

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

