>Fatrix Klavye ve Bilek Yastığı…

>

Oğlumun t-shirtini kesip klavye ve mouse bilek yastığı yaptım. Daha önce yaptıklarım eskimişti. Onların üzerine geçirdim. Huzurlarınızda Fatrix🙂
Posted by Picasa
  1. 15 Şubat 2010, 13:31

    >Derslerde hep söylüyorum sağlıklı bilekler için klavyenizde ve farenizin yanında bilek desteği bulundurmalısınız diye. Ama bunlar çok sevimli olmuş:) Eline sağlık!

  2. 15 Şubat 2010, 13:48

    >fatrix süpermiş:D:D:D

  3. 15 Şubat 2010, 13:57

    >sibelcim harikasın….ellerine sağlık…

  4. 15 Şubat 2010, 15:04

    >Çok iyi yapmışsın kuşum. Benim de yapmam lazım ama ihmal ediyorum. Bileklerim ağrıyor bazen😦

  5. 15 Şubat 2010, 15:07

    >süper şeker birşey olmuş..sevgiler

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

