>Magnetlere Devam…

>

1 m. sıvama mıknatıs aldım. O bitene kadar sizi bayıltacağım sanırım🙂
Magnetlere kaldığımız yerden devam…
 Bunları ve bundan sonraki postuma sakladıklarımı çok sevdim. Yerim ben onları.

Boyutlarını anlayabilmeniz açısından buzdolabı üzerindeki fotoğrafları.Buzdolabının genişliğini fotoğrafta kesmedim. Magnetler oldukça büyük yani. Ona göre hayal edebilirsiniz.
  1. 02 Mart 2010, 19:47

    >çok güzeller ne denir ki:)

  2. 02 Mart 2010, 19:53

    >Ellerine sağlık güzel adaşım, bu arada sıvama ıknatıs nedir ki? ilk defa duydum da….

  3. 02 Mart 2010, 21:01

    >Eline sağlık sibelciğim niye bayılalım ki yaptıklarını zevkle seyrediyoruz. Bu arada sana demiştim ya… bende bir anahtarlık yaptım tam bitsin ilk sana yolluycam resmi.Fikrini almak istiyorum. Sevgiler

  4. 02 Mart 2010, 21:38

    >bunlar da diğerleri de çok çok güzeller, fikrine emeğine sağlık sesibercim

  5. 03 Mart 2010, 07:36

    >kuş ayrı bi güzel olmuş, bu arada epey büyüklermiş hakkaten şöyle bi oranladım da

  6. 03 Mart 2010, 20:34

    >biz baktıkça zaten bayılıyoruz bunun için çaba harcamana gerek yokki.sevgiler

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

