>Kuşlu- Mıknatıslı Perde Mandallarım

>

Herkese canım kuşlarımdan yaptım. Bizim eve, verandadaki dergi sayfası geri dönüşümünden yaptığım rüzgar çanımın (kızılderili ismi gibi oldu) 🙂 haricinde hiç kuş yapmamışım. Aaaa bir de son yaptığım çay kutusu geri dönüşümünden yaptığım kumbarada🙂 kuş var.
Mıknatıslı perde mandallarını sürekli alışveriş yaptığım tuhafiyede görünce ilk aklıma gelen fikir buydu. Alalı 1-2 ay oluyor ama ancak yaptım ve rahatladım🙂

Önce kuşları hazırladım, sonra da sıcak silikonla, bakış yönlerine dikkat ederek mıknatıslı mandala yapıştırdım.

Yerinde de böyle durdu…


Anneciğimin çeyizime ördüğü dantel perdeme de çok yakıştı.
  1. 22 Eylül 2010, 19:59

    Sevimli🙂

  2. 22 Eylül 2010, 20:12

    perde süsü çok güzel. mini mini bir kuş donmuştu, pencereme konmuştu diyesi geliyor insanın… perde danteli de çok güzel.

  3. 22 Eylül 2010, 20:12

    Fotoğrafta ilk göze çarpan kuşlar oluyor. Odanın havasında baskın bir etkileri olmuş gerçekten:)

  4. 22 Eylül 2010, 20:17

    çok hoş, sanki cıvıldıyorlar:))

  5. 22 Eylül 2010, 20:58

    Tek kelimeyle harika! Bayıldım bu fikre. Ya bu kuşlar her yere yakışıyor Sibel Abla. Sayende tabi ;)Oturma odama keten bir fon dikmeyi düşünüyorum. Diktikten sonra sipariş vermek isterim bu kuşlardan🙂 Eline sağlık..
    Sevgiler..

  6. 23 Eylül 2010, 10:44

    çok cici bir şey bu, ellerine sağlık

  7. 23 Eylül 2010, 11:11

    Ne kadar yakışmışlar perdeye, hay aklınla bin yaşa sen:)

  8. 24 Eylül 2010, 11:59

    çok şekerler ne güzel bir fikir

  9. 28 Eylül 2010, 22:37

    Sibelciğim, çooooooooook cici bu.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

