>Arda için Yaptığım Doğum Günü Kapı Süsü

>

        Geçen yıl bebek odası dekorasyonunu ve baby shower partisini paylaştığım kuzenimin oğlu Arda için yaptım bunu. Annesi, evin dış kapısına asacakmış bu kapı süsünü. 9 Kasımda 1 yaşına giriyor Ardacık, küçük erkekim benim🙂

  1. 12 Ekim 2010, 11:50

    Sibelciğim, çok şirin olmuş.Aynı Arda gibi..

  2. 12 Ekim 2010, 12:58

    çok güzel bir çalışma düz durmasını sağlamak için keçe aralarında bir malzeme kullanıyormusunuz :))

  3. 12 Ekim 2010, 14:11

    adaya şimdiden nice mutlu huzurlu seneler inş
    emeklerinize sağlık çok beğendim

  4. 12 Ekim 2010, 18:14

    Mâşallah Arda'ya:)) Senin de ellerine sağlık.

  5. 12 Ekim 2010, 21:34

    Ellerine sağlık sevgili Sesiciğim:) cok guzel olmuş..Arda'ya da nice yaşlar diliyorum… diş yenmez ama yedim o dişlerini ekrandan. oyy oyyy cok tatlı..Allah bağışlasın ve korusun nazarlardan…

  6. 13 Ekim 2010, 08:39

    Ellerine sağlık ablacım, Arda'ya da 41 kere maşallah🙂

  7. 13 Ekim 2010, 14:24

    Herzamanki gibi ustalığınız konuşturmuşsunuz . Ustalık bir yana ayrıca çokta sevimli olmuş ellerinize sağlık. Yok yok gerçekten keçeyi sevmeye başladım:)

  8. 14 Ekim 2010, 09:02

    Teyzosum guzel ellerine saglik!!
    Sabirsizlikla kapiya asacagimiz gunu bekliyoruz!! Seni cok seviyor ve opuyoruz!!

    Arda, annesi & babasi!!

  9. 14 Ekim 2010, 09:35

    Çok teşekkür ederim güzel yorumlar için🙂
    Gönül, keçe zaten düz duruyor ki, herhangi bir malzeme kullanmıyorum o yüzden.

    Elifcim, Uzaycım ve Ardacım🙂 ben de sizi çok seviyorum🙂

  10. 15 Ekim 2010, 10:27

    Mutlu, umutlu bir gelecek istiyorum Arda'ya. Annesine de söyle, kapıya asmasın süsü. Kesin çalınır🙂
    Ellerin dert görmesin sesi'm. Çok güzel olmuş.

  11. 15 Ekim 2010, 12:02

    Çok sevimli olmuş emeklerine sağlık, Arda'da çok tatlı maşallah…

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

