>Keçe İşleme Bileklik Mavi Kuş

>

SATILDI
 Dünkü keçe işleme bileklikle eş zamanlı çalıştığım başka bir parça.
Bu tasarıma da kuş kondurdum sahibinin isteği üzerine. Dolgulu kuş yapmaktan sıkılmıştım, çok dinlendim bu çalışmaları yaparken.
Tüm keçe işleme çalışmalarım burada
       Yüzük mü? Çok şahane değil mi? Pelin’den aldım, geçen hafta geldi ama şöyle uygun birşeyler giyip doya doya takamadım. Günlük kullanmaya da kıyamadım. Fotoğrafa dahil etmek istedim. Rengi de bilekliğe çok uydu.

  1. 27 Ekim 2010, 08:29

    maviş maviş ne güzel olmuş

  2. 28 Ekim 2010, 06:48

    süper olmuş sesicim ellerine sağlık alanda güle güle kullansın yüzükte şahane Pelin'in de ellerine sağlık sevgiler

  3. 28 Ekim 2010, 13:01

    bileklikler çok güzel olmuş sesicim, yüzüğünde çok cicik, güzel günlerde kullan. Öptüm.

  4. 29 Ekim 2010, 10:57

    Sibel Abla,
    Blogunda bana yer verdiğini şimdi gördüm.. Blogları çok iyi takip edemiyorum..:((
    Çok çok teşekkür ederim ablacım..
    Güzel günlerde kullan..
    Beğenen herkese de çok teşekkürler..

  5. 29 Ekim 2010, 20:55

    Bayıldım, bayıldım, elinize sağlık.. desenleri, renkleri, işlemeleri, her şeyiyle çok sevdim.. böylesi kemer felan da çok güzel olur.. kalınca şöööle.. belki yapmışsınızdır.. gözatmadım daha.. sevgiler.

  6. 01 Kasım 2010, 21:41

    bir de Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Sizinle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

