>Önizleme- Keçe Kaftanlar

>

 Çok zevke çalışıyorum bu figürü. Uyumak istemedim akşam. Gözümü kapattığımda bile laleler, çintemaniler, mercanlar, turkuazlar dolaştı gözümün önünde. Okul olmasa sabaha kadar kaftan süslerdim🙂
  1. 06 Aralık 2010, 11:54

    kolay gele..

  2. 06 Aralık 2010, 11:57

    çok sevimli olmuşlar. kaftanları anladım da o minicik keçeleri nasıl tutup, nasıl dikip bu harika çiçekleri sabırla yapıyorsunuz hayran kaldım. yetenek meselesi tabi:))

  3. 06 Aralık 2010, 12:18

    Bunlae eşarplara en az kuşlar kadar kadar yakışır ayol. Niyetin ne yapmak bilmiyorum ama tek başlarına da çok güzel görünüyorlar. Sevgiler.

  4. 06 Aralık 2010, 12:26

    Çok şeker, cıvıl cıvıl, ellerine sağlık🙂

  5. 06 Aralık 2010, 12:27

    Bunlar çok güzel olmuş:)) Acaba boyunluklar da mı kullanılacak:)))??

  6. 06 Aralık 2010, 13:00

    ellerine sağlık sevgili sesiber, renkleri, şekilleri çok güzel görünüyor. sevgilerle…

  7. 06 Aralık 2010, 13:16

    Çok şirin duruyor emeklerine sağlık. Renkleride birbirine çok güzel uyum sağlamış.

  8. 06 Aralık 2010, 13:28

    harika görünüyorlar sesibercim ellerine sağlık…

  9. 06 Aralık 2010, 14:28

    Şahane oluyor bayıldımmm🙂

  10. 06 Aralık 2010, 14:43

    mavi olanını çok beğendim:)

  11. 06 Aralık 2010, 17:28

    Gerçektende güzel olmuşlar ellerinize sağlık:)

  12. 06 Aralık 2010, 19:03

    Küçük parçaları aplike yapmak yerine, sıcak silikon tabancasıyla yapıştırsan, daha hızlı üretebilirsin. Çok güzel olmuşlar rengarenkler,benide özendiriyorsun. Şimdi minyatür yapmayı bırakıp başlasammı

  13. 06 Aralık 2010, 19:49

    Sarı Melek, güzel tarafı bu zaten, minik minik uğraşmak. Çook teşekkürler:)

    Nedret ablacım, boyunluklar için başladım ama başka planlarım da var:)

    Lolipu, evet boyunluklar için başladım, kullandım bile:)

    Birilerianlatsın,Gül,Çelebi,Yeşim, Anekzura, Evatölyesi çok teşekkür ederim:)

    Cepaynası, benim de favorim o:)

    Ayşe, bu tarz işlerde yapıştırma sevmiyorum. Dikişin verdiği boyutlu, doğal ve otantik görünümü vermiyor. Yapıştırarak yaptığım işler de var tabii.

  14. 06 Aralık 2010, 19:55

    Oyy harika olmuş kaftanların sesiciğim, cıvıl cıvıl renk renk, bak şimdi merak ettim nerede kullanacaksın diye…bu aralar hepimiz kaftanlara sardık sanırım padişahları hortlatacağız yattıkları yerden bu yüzyılda yaşamak isteyecekler:)) Zaten benimkiler geceleri uykuma giriyor kollarını aça aça üzerime geliyorlar…

  15. 06 Aralık 2010, 19:58

    Şulecim, teşekkür ederim. Evet kaftanlar heryerde, takılarda, aksesuarlarda, dekorasyonda. Ben eve de büyük bir tablo düşünüyorum, bakalım:)

  16. 06 Aralık 2010, 20:45

    Kaftanların keçesi de çok hoş olmuş, herkes gibi ben de merak ettim şu başka planlarını🙂

  17. 06 Aralık 2010, 21:35

    Çok güzeller Sesi , minicik minick neçok emek vardır bu kaftanlarda

  18. 06 Aralık 2010, 22:53

    Son zamanlarda gördüğüm en güzel kaftan süslemeleri bunlar. Yine konuşturmuşsun maharetini Sibel'im… Ellerine sağlık.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

