Anasayfa > aksesuar, çintemani, boyunluk, caftan, design, el yapımı, felt, handmade, kaftan, keçe, keçe işleme, neckwarmer, tasarım > >Boncuk Oyalı, Kırmızı, Keçe Kaftan Aplikeli Boyunluk

>Boncuk Oyalı, Kırmızı, Keçe Kaftan Aplikeli Boyunluk

>

Kaftan serisinin ilki.Bu parçaların kenarları boncuk oyalı.
Kırmızıya ışık beğendiremedim. Ne gece yapay ışığı, ne de gün ışığını sevmedi. Bu kadar oldu. Aynı sorunu koyu pembe, mor ve siyahta da yaşıyorum.
  1. 07 Aralık 2010, 11:28

    çok beğendim çok harika olmuş.ellerinize sağlık.çok başarılı bir çalışma.

  2. 07 Aralık 2010, 11:50

    çok güzellll çokkkk:))

  3. 07 Aralık 2010, 13:38

    Budur. Tam da bunu bekliyordum:))) Ellerine sağlık. Sevgiler.

  4. 07 Aralık 2010, 14:05

    çok orjinal bir çalışma çok güzel:)

  5. 07 Aralık 2010, 14:16

    bu kaftanlara bayıldım ben🙂

  6. 07 Aralık 2010, 16:14

    Çok güzel olmuş sesiciğim,ellerine yüreğine sağlık..ek yorumum mailinde:))

  7. 07 Aralık 2010, 23:59

    çok şık oldu canım ellerine sağlık

  8. 08 Aralık 2010, 05:22

    Kaftanlar yerini buldu demek…Çok güzel olmuş.
    Hayırlı sabahlar:)

  9. 08 Aralık 2010, 07:07

    waooow ellerine sağlık kırmızı çok güzel olmuş…

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

