>Önizleme- Dikiş Makinası

>

Uzun zamandır yapmak istediğim bir projeydi. Bu akşam başladım, bitiremem sanıyordum, bitti bile🙂

      Önce kendi dikiş makinama bakarak bir eskiz çizdim. Köşeli hatları biraz yuvarlatarak daha karikatürize bir görünüm elde etmek istedim.
 Kalıbımı bu şekilde elde ettim.
        Krem rengi keçe kumaştan dikiş makinasının ana gövdesini kestim. Bununla birlikte makina aparatlarını, makarayı farklı renk keçelerden ve düğmelerden hazırldım. (Bu aşamayı fotoğraflamamışım)
 Zemin olarak hazırladığım koyu mavi keçe kumaşın üzerine aplikeyi sık sık iğneledim.
 1 mm. içeriden düz dikiş geçtim.
 Ana gövdeyi tamamlayınca makina aparatları için kestiğim parçaları yine makina dikişiyle aplike çalıştım.
 Devamı bir sonraki postta🙂

  1. 11 Ocak 2011, 23:56

    süpersin ne diyeyim ellerine sağlık ooo bu makine neler dikecek neler:))
    bekliyorum
    sevgiler canım

  2. 12 Ocak 2011, 05:15

    Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

  3. 12 Ocak 2011, 05:57

    çok güzel bir tasarım olmuş ellerine sağlık

  4. 12 Ocak 2011, 07:35

    Süper, ellerine sağlık.

  5. 12 Ocak 2011, 08:14

    çok güzel olmuş

  6. 12 Ocak 2011, 08:16

    çok güzel olmuşşş ellerin dert görmesin

  7. 12 Ocak 2011, 08:48

    çoook güzel olmuş, sanki devamını tahmin ettim gibi😉

  8. 12 Ocak 2011, 08:52

    bu hali bile güzel!

  9. 12 Ocak 2011, 12:39

    çok şeker olmuş..devamını merakla bekliyorum…

  10. 12 Ocak 2011, 16:39

    süper bir tasarım,devamını merakla bekliyorum…

  11. 12 Ocak 2011, 17:34

    Çok teşekkür ederim arkadaşlar:)
    Minik, 4 saat önce yayınladım devamını:)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

