Anasayfa > aksesuar, bird, design, el yapımı, felt, handmade, keçe kemer, keçe kuş, kemer, satış, tasarım > >Doğal Keçe Kırmızı, Kuşlu Kemer

>Doğal Keçe Kırmızı, Kuşlu Kemer

>

 Kalın doğal keçe üzerine aplike çalıştığım bu kemeri çok severek yaptım.

 Arka kısmında doğal kuzu derisi kullandım.
Sizin olsun isterseniz Pasaj’da ve Emek Sensin’de satışta…
  1. 20 Ocak 2011, 20:32

    çok şık olmuş.emeğinize sağlık

  2. 20 Ocak 2011, 20:40

    Çok güzel yine ablam, her zamanki gibi🙂 Ellerine sağlık, hemencecik satılsın🙂

  3. 21 Ocak 2011, 00:00

    mükemmel olmuş canım görüntü süper ellerine sağlık .
    mause yastığın süpermiş bir ara ben de yapayım kendime bileğim mutlu olsun:)))

  4. 21 Ocak 2011, 00:47

    çok güzel gene çoook.. lakin ince bel olacak ki takılsın.. bir zayıflasam saldıracağım senin ürünlerine Sesi'm.

  5. 21 Ocak 2011, 07:24

    Ellerinize sağlık. keşke zayıf olsam ve ben de böyle kemerler kullanabilsem.

  6. 21 Ocak 2011, 13:58

    oh yarasın nasıl ama kemer yapmak çok eğlenceli değil mi ablası, öperim

  7. 21 Ocak 2011, 14:19
  8. 21 Ocak 2011, 15:44

    Kemer çok güzel olmuş canım. Eline sağlık. İnce bel tamam da alt taraf ı ıhh:(

  9. 21 Ocak 2011, 17:10

    Özlem, çok teşekkür edeerim:)

    Ayçacım, çok teşekkür ederim canım. Amin:)

    Hatice, çok teşekkür ederim. Yap bence de çok kolay:)

    Deli Annecim, zayıfla, kemer hediye benden sana:)

    Küçük Mucizem, aslında boyun uzunsa kalın kemer beli ince gösterir, ince kemer kalın gösterir. Çok teşekkür ederim:)

    Edacım, çok teşekkür ederim. İlk yaptığım kemer değil ama bu. Sayısını hatırlamadığım kadar çok kemer yaptım, taktım veya sattım:)

    Seden, çok teşekkür ederim:)

    Serapcım, belden sonrası evaze kesimlerde aşağısını kamufle edebilirsin:) Çok teşekkür ederim.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

